جاماندگان اربعین ۱۴۰۲ در کردستان
استاندار کردستان در میعادگاه عاشقان در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی: اربعین حسینی اقتدار آفرین و عامل وحدت و تجلی روح جمعی است
کد خبر: ۱۱۲۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸ 07 September 2023

به گزارش روابط تابناک کردستان" اسماعیل زارعی کوشا صبح روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه جاری در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، ضمن بازدید از مواکب اربعین در سنندج اظهار کرد: در ایام منتهی به اربعین حسینی (ع) در کردستان مردم عزیز و محبان اهل بیت پیامبر اعظم(ص) مواکب متعددی را در شهرها، مسیرها و محورهای مختلف استان برپا نموده‌اند و میزبانی استان در مرز باشماق این شور و اشتیاق برای خدمت به زوار را بیشتر و این شکوه همدلی را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به حضور پرافتخار در کنار خادم زائران در مواکب سنندج گفت: در هفت نقطه این شهر، ۱۳ موکب برپا شده است و خدمات خوبی در حوزه اسکان و پذیرایی در وعده‌های مختلف به زوار ارائه می‌شود.

زارعی کوشا در ادامه،
میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را افتخاری برای کردستان و  فرصت مغتنمی برای تحکیم برادری و تقویت وحدت بیان کرد و گفت: این مراسم بهترین موقعیت و فرصت مناسبی برای تقویت وحدت مسلمانان است.


وی به کارکردها و برکات معنوی اربعین حسینی گریزی زد و افزود: با افتخار میزبانی زوار  عزیز  بیشترین موهبت‌ها و  بهره‌های معنوی شامل استان شده و امیداست این توفیق در سالیان آتی پایدار باشد.
استاندار کردستان از همه خادمین درمواکب که افتخار خدمت به زوار امام حسین(ع) را داشته اند در همه جای استان تقدیر کرد.

استاندار کردستان همچنین  از موکب قرارگاه جهادی نجاح استان ، موکب بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها و ارتش جمهوری اسلامی در گردنه صلوات آباد سنندج، موکب پیامبر اعظم(ص) سپاه بیت المقدس کردستان و موکب الحسین(ع)شهدای انتظامی بازدید نمودند.

گزارش تصویری + بازدید استاندار کردستان از موکب های مستقر در شهر سنندج گزارش تصویری + بازدید استاندار کردستان از موکب های مستقر در شهر سنندج 
گزارش تصویری + بازدید استاندار کردستان از موکب های مستقر در شهر سنندج گزارش تصویری + بازدید استاندار کردستان از موکب های مستقر در شهر سنندج گزارش تصویری + بازدید استاندار کردستان از موکب های مستقر در شهر سنندج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار